Real Housewives Of Atlanta Season 10 Episode 7 – ‘Rock the Boat’

On episode 7, an unexpected phone call from Shereé’s prison bae leaves her wondering if her new love is strong enough to stand the test of time, and Cynthia links up with Peter to discuss business moves in Atlanta, while her date on a boat with Will gets rocked when Kandi and Todd go fishing for the truth. Meanwhile, things get awkward when Porsha goes on her first blind date.

  • Cristee2

    It’s never good to talk bad about parents. That happened so long ago and for years, she never told them. They are grown kids now. She’s only telling them now to mess up their relationship with their dad. #Messy

  • Choose the Red Pill

    What happened to Brielle?

  • Amanda Thomas

    Should she have never spoke about it to them period? Please with that type of thinking… whether she was being shady or not… the truth is the truth. It still happened.

  • Amanda Thomas

    Sooo when is this coming back on?

  • Ash
  • kinky twist

    I finally figured out who helped sharee with that house … Tyrone scamming ass did … the feds gone be at her damn door next watch ..

  • Cristee2

    I hate that Sherea is talking about the domestic violence to her kids. I mean, if you have kept quiet about their dad all these years…why come out and be a spokes person about it now? #Messy

  • Karen Wright

    To be honest I think Sheree is infatuated with this guy bc hes in Prison.. Emotionally he giving her what she needs, the calls, the I LOVE YOU’S He’s giving her his undivided attention because he all has is TIME to Manipulate her like Con Artist do.. The Real Proof of his Love will be when hes actually back on the Street! Thats when we’ll get to see if hes changed or Not.

  • Chianya

    for real they were wrong as hell lol

  • Chianya

    lmaoooooo

  • Kameal Thomas

    Sherae your hair

  • Shondeon

    I just looked her up. She’s STUNNING!!!

  • spiritualsherene
  • spiritualsherene

    Oh I wasn’t sure when peters birthday was… libra eh

  • Keyzee

    Nene knows whats going on that’s why she outted him. Sheree jumped her ass back on the show to collect checks to try to cover up her part and that nigga probably took the fall. He didn’t want to get her involved my ass. Sounds like Bonnie& Clyde.

  • Keyzee

    Well I’m just guessing, if Bob had her tied up in court and the new boo is in jail for stealing millions and he disappeared because he didn’t want her caught up in his scheme. But now that he’s doing time and she’s confessing her love for him on t.v. I’m sure she’s not for free. Some of those millions went towards fixing that house. These ppl are the ultimate hustlers similar to Phaedra and Apollo.

  • KnowledgeIsPower

    Wait, what?? The bf was paying for the chateau? I missed that. Please explain.

  • Zarah

    Then good for her, hope she enjoys herself dating.

  • leapyearpisces

    Yep. Peter is a Libra. October 1st. I looked it up, how did you know?

  • Choose the Red Pill

    Damn y’all talking in all caps got me nervous at first I was sitting here thinking there was a fight

  • Choose the Red Pill

    Is Peter a Libra?!

  • Choose the Red Pill
  • Choose the Red Pill

    She’s probably just putting sun screen on. Without it we do get darker than we naturally are sometimes. I go from red without sun screen in summer to yellow in winter.

  • Choose the Red Pill

    Cuz I mean people well into 70 are still fucking, women and men.

  • Keyzee

    I believe so too. He thought she was an injured bird not realizing she’s a pigeon flying from roof to roof with the tea lol. I like Sheree but I feel all these women are pure evil to get what they want. Well we know who was paying for that house now. That incarcerated boyfriend.

  • Choose the Red Pill

    Yep, he’s a Cap.

  • Choose the Red Pill

    Well damn

  • KnowledgeIsPower

    Right?! I was just posting: I catch a vibe from the life coach that he’s really feeling her.

  • Choose the Red Pill

    Riley looks a lot prettier than Kandi I can’t lie

  • Choose the Red Pill

    Cynthia and Peter used to say that she pushed up on him really fast (and Leon I think) when they first met, so she probably wants to do something new for herself.

  • Choose the Red Pill

    I skip all of Nene’s scenes unless she’s among the group.

  • KnowledgeIsPower

    Am I the only one who catches a vibe from Sheree’s life coach like he’s feeling her?

  • Cieara Harris

    I swear Cynthia is funny af! Between her and dat Kenya, both be having me dying laughing. Yall can’t tell me she ain’t give Peter the business talking bout he looked good enough to bone when they met up at dat site. I was rolling when she asked Peter could he up the partnership percentage, and first he wasn’t with it, then asked how long he was gone be in town for lol! Then was saying to Khandi “now I didn’t say ain’t nobody hit” when asked has her and Will had sex lol! Then said she wanted a Big Pun and not a too short, lol! I was so weak, she’s too funny! I would love to see her and Peter back together. Will is obviously just looking for his 15 secs of fame again, just seems like he’s trying a little too hard. If Cynthia wasn’t famous and on TV, I bet he wouldn’t be going all out his way to try and impress her. Glad Khandi called his ass out, dats a tru friend, put him on the spot. It was so awkward on dat boat ride cuz Todd is really good friends with Peter. And Porsha better hop on Match.com or POF lol! Her date wasn’t ugly but definitely wasn’t her type and the matchmaker’s should’ve known dat. She wanted to walk out and leave so bad but didn’t want to be mean, but you could tell instantly she wasn’t attracted to him but went along with it cuz she didn’t wanna hurt his feelings. Nice guy, just not for her

  • MsCee

    Sheeree’s hair is giving me life honey no parole…also shout out to her daughter for going to an HBCU proud…HBCU grad here!!!!!

  • MsCee

    Nooooo I can’t with this comment

  • Cardio32

    Lmao

  • cocaína.maui.wowie

    Wow she does look like her ! I miss his momma too man she seem like a cool lady

  • cocaína.maui.wowie

    I ain’t got no problems with a scammer, u better secure the bag sheree ! Lmao I think she holding something for him , that’s why she so GLEE talking about oh YES I would marry him, like um stop ✋ stop

  • cocaína.maui.wowie

    And Cynthia, if u don’t take out that fucking kankelon ponytail ; not to mention ur mold down was looking crunchy af ! U live in atl how tf hard is it to find a stylist who can do a SLEEK ponytail, that shit look like shit , stop buying pack hair Cynthia

  • cocaína.maui.wowie

    I’m dead bruh

  • cocaína.maui.wowie

    Poor sheree; she seem dumb in love
    Porsha, your young years are no longer in surplus to you, learn to not be so shallow in dating , u no have much to offer than the body and look everyone know u an airhead with bravo tv and fish nation money nothing much else ,average white joe with some money may treat u like the queen u Was seeking when u was with gay ass kordell, Kandi – ur eyebrows still fucked up this episode I can’t with you
    Cynthia, just get some dick and keep it moving u don’t have to let every nigga come on film that u dating , cuz now I peep from what Kandi said , dude just looking to be on tv, anybody can rent a small yacht, esp at lake Lanier; it’s cheap,, imagine if he was in Miami then he would really have to pay for the shit

  • Anevay

    Lol! That’s about right.

  • mocha brown
  • Ema

    Not a storyline. She’s really with him. She was even before the show aired.. I just don’t understand. She’s too old for that!

  • Cardio32

    I think Kenya lacks something I can’t put my finger nor articulate properly. But she has issues.

  • Cardio32

    I agree, Riley is just like her mama. Riley kind of reminds me of the scarcrow in the movie “The Wizard Of Oz”. With Judy Garland.

  • Cardio32

    I know right ? That white man look like a cross between a Rabbit and a possum.

  • spiritualsherene
  • Loppy

    Riley is Eeyore from Winne the Pooh.

  • Diamond Girl

    I don’t think it’s Kenya. I think her husband don’t want to meet the ladies.

  • Diamond Girl

    What did she do?

  • Diamond Girl

    Lmao I hope she got a special discount or Bravo paid for them bootleg ass matchmakers or something.

  • Diamond Girl

    And she’s a hypocrite for coming at Phaedra some seasons ago when they found out Apollo had just come home from prison.

  • leapyearpisces

    :-), we a COLLECTIVE MESS, girl. LOL.

  • Ema

    I don’t understand Sheree life’s choices. After all you’ve been through, you decide now to be with a coon artist? What example is this for your kids? She’d too grown to be in that situation!

  • Sy

    Sheraes hair this episode

  • Excellr8

    Girl you ain’t NEVER lied!!!

  • 8====D~~~~(.)(.) = babies

    i think she takes anti depressants

  • 8====D~~~~(.)(.) = babies

    nene and kim yea are the least good looking and i think it bothers them on the show .

  • Anevay

    Lol, Cynthia literally said she felt that type of way about her baby daddy back in the day….I quote: “I met Leon at a BET event,” she shared. “And he was just one of those people that I just knew if I ever met him, he was just gonna get it”…..Some levels of attraction can make all rules go out the window

  • spiritualsherene

    You sound like you have a nice family… you got it made girl

  • Anevay

    Agree, but that particular guy did not meet a bare minimum standard. For those 2 Beckys to look at Porsha and send that 2 out of 10 buck teeth dough boy is mad disrespectful.

  • A lost Sheep

    Oh, shit, Im sorry, I didnt pay attn to YOUR NAME, u a man, not a woman, I hope u dont like to beat women, if not, BRAVO, TO U!

  • ALIXYVETH

    LOOOOOOOOOOOOLL

  • A lost Sheep

    Lol, n I meant every word, if I wasnt in a Wheelchair, now, lol, but I can shoot his ass, lol. I love Sheree, bone carrier, n all, ctfu, I hate Bob bitch ass! What he did to her, n tried to humiliate her in tht van, tht shit wasnt one ounce funny, n her look, she looked so hurt, I wanted to hug her SO bad. Im very surprise, Kenya the ONLY one, comforting her, its a van full of women, well, three, or four, that should of tagged tht jolly bastard, n pushed his woman beating ass, out the van. Tht was big, of Kenya, but she been thru it too, n her n Sheree had been into it. At the end of the day, we women, n tht isue, is ALLof our issue, been thru it, or not

  • kayla

    Omg I miss his mom too! The only person that put momma Joyce in check

  • kayla

    Capricorn here

    And he said he was a Capricorn a few episodes back

  • kayla
  • kayla

    Ikr. The life coach had me weak

  • kayla

    Hmmmm I can see the lesbo thing now that you mention it

  • India

    I don’t understand why ppl have to be so disrespectful because you have your own opinion ….it’s tv ppl I have no problem using the block button

  • India

    you bitches get on my nerves …everybody has a right to their opinion …if you don’t like it who gives a f**** calling ppl out their names for a bitch you don’t even know ….so sad especially coming from a 5 dollar whore

  • ImSomebodyToo

    Porsha should date the guys she is not attracted to because clearly her past choices were all the way WRONG!!!! lol she doesn’t need to trust her gut. she should trust somebody elses gut.

  • Kris

    I miss Phaedra

  • Joseph Johnson
  • COCO

    Damn i never looked at it that way lol

  • COCO

    This episode was boring they need to change the dynamic of this show or at least get new housewives because this show is starting to get repetitive.

  • Rosi

    Until someone from the Kandi Koated krew starts throwing shade at the other ladies, then she’s all giggles.

  • Rosi

    They gave her what she asked for.

  • Alanna Miller

    When Porsha walked in the date then was about to walk back out

  • COCO

    I like Cynthia she’s a beatutiful woman and i want her to be happy and if she ends up finding happiness with Will then more power to them, but Kandy was right in grilling Will as not everyone you meet is who they seem to be.

  • COCO

    I don’t like Porsha’s attitude this season one bit

  • COCO

    Cythia and her fine ass

  • QBee

    Why did the matchmakers need a house tour to set Porsha up on a date or was that her idea to show the viewers round her house one more time…

  • Addae Brunder

    This episode was just PURE JOKES! lolol I like Cynthia and her new “bae” lol

  • kayla

    She’s not the most talkative but I like her. You can tell she isn’t begging attention and she respects her mom. Plus she’s mature

  • QBee

    Why did the matchmakers need a house tour to set Porsha up on a date or was that her idea to show the viewers round her house one more time…

  • leapyearpisces

    February 29th . Leap year baby over here. Hence, my screen name. :-). Tell your daughter I said heeeeeyyyyy!!!!! . However, I have had the misfortune of being the ONLY CHILD of a moody ass Aquarius (dad), and a BOSSY ASS Leo (mom), so my childhood wasn’t nothing nice……LOL, but they good peoples, and on TOP OF IT ALL, I married a stubborn ass Arawak, and Ameridian, Chinese, African, Guyanese TAURUS who impregnated me with ole phony ass, always got to be the center of attention boy / girl twins, but I wouldn’t trade my parents or my kids for NOTHING IN THIS WORLD. THEY ALL are my hearts, with their, moody, bossy, phony selves. LOL.

  • spiritualsherene

    My daughter is Pisces too… Feb25th!! GOOD people!!

  • Cha Cha

    He definitely tried her lol

  • leapyearpisces

    Yes m’am!!!! When you gave me my little mini-read (I know you didn’t mean it personally :-), THAT was the FIRST thing to shake me back to reality, and THAT ALONE was enough to make me understand as to why she divorced his azz. So………..at the end of the day, you DID answer the call….LOL…..by reminding me why she divorced him, and for the record, both Cynthia, and I are Pisces, so we are LOYAL to a FAULT, but once you cross us, you are DEAD to us, even though, ironically we can still fcuk with your FROM A DISTANCE. Ithe probably was a Pisces who coined the term “feed them with a long-handled spoon”. LOLOLOL.

  • spiritualsherene

    I actually CANNOT BELIEVE I didn’t mention THAT ONE

  • spiritualsherene
  • Candace

    Life Coach “You have a boyfriend… Now I understand that glow”
    Sheree “He’s in prison”
    Life Coach “Who’s in prison?”

  • FullOHoney

    I like not having to lower my TV volume kind of boring

  • Choose the Red Pill

    It’s true but it’s possible that she doesn’t like cameras. Her real personality probably comes out when she’s not surrounded by production. Mine doesn’t come out until I’m not around strangers, so I can only imagine how awkward I’d be on TV. Even when she’s furious, like when she shut down her dad, she still tries very hard to hide her emotions and suppress her true responses because she’s on TV.

  • Choose the Red Pill

    Monotone and negative asf.

  • Choose the Red Pill

    Agreed. They are all naturally pretty. Except NeNe and Kim (Kandi also has her moments) IMO but everybody else is on point with or without makeup.

  • Choose the Red Pill

    Wow, Todd and Kandi are disrespectful asf. Cynthia’s dude is treating them with his money on a boat he rented and they still give him stank passive aggressive attitudes both in his face and in their confessionals. At least be polite. What the fuck. Never liked those two tbh. They say shit that I agree with very often but as people they don’t seem all the way likable.

    On a positive note, Riley is a gorgeous girl. What a pretty face and smile she has.

  • FullOHoney

    I think Apollo was jailed more often and led a different life. Hopefully Apollo won’t return for his kid’s sake AND confirms everyone involved like Angela Stanton did in his memoir!

  • FullOHoney

    Cynthia’s daughter had 2 VERY active fathers on that tale to instill confidence, Riley had none. They’re very different.

  • Tyler

    That I completely understand HOWEVER, she should at least told her best friend. That’s your best friend, they’re supposed to be in the loop with any and every and ALL life changes! I’m just saying.

  • A lost Sheep

    Sheree done been thru pure hell! THIS Man had better mean her good, or I will join her Kids in beating his ass!

    Cynthia, u are freakin gorgeous, n I hope your man is on the up n up. I was tired of seeing u hurting, everytime u saw Peter, or his name was mentioned, even tho u wanted the Divorce. Im glad u happy, but Kandi, n Todd are not the only ones missin Peter, Peter still loves u, Cynthia, n I think u still love him too, u stay wanting him, when u see him, I bet, if Peter made a move on u, u would let him.

    Damn, Riley big n naturally pretty, no make-up, n Ace is a Cutie-Pie, Kandi, the point is not fakin it, til u make it, the point is,…………U MADE IT!

    Goodness, Kenya, everytime u show your Granny, or talk about her, it brings me to tears! I know your hurt, my mom had me so young, the system tried to take me, but my Granny stepped in n told them tht she was raising me, but she gave me back to her, when she was of age, but my Granny still treated me like her Kid, n our bond was tight, until she died, at the age 87. I wanted to die with her. I see so much pain in your face, n im sorry, boo, may God keep liftin u, cuz, right now, I know u feel tore down, RIP, to our Grannies!

  • leapyearpisces

    Well, get my whole ENTIRE EXISTENCE together, why don’t you?????? LOL. It’s all good though, you MORE than answered my question, and made me remember things I had forgot, like that picture that was EVERYWHERE with him caressing that lady neck or breasts or something like that. Yeah, point taken, however the chemistry between him and Cynthia is off the charts, but I DO understand that chemistry does not make, a healthy, loving, yoked relationship. Got it.

  • spiritualsherene

    Bwaaaaahhhhh

  • spiritualsherene

    Ya

  • marquisha

    Porsha is fine….Cynthia is gorgeous…Sheree is pretty…..fuck all the petty mess, these are some beautiful women. Shame they act such a fool.

  • prettygirl123

    What makes the difference if Sheree dates someone in or out of prison? Yall make it seem like dudes out here not scheming & using women. They were already involved, so it’s not impossible they actually love each other. Today or tomorrow any one of us can get booked for anything whether we did it or not & guess what you gonna wish you had someone to stand by you & love you despite your faults!

  • Jus post my damn comment

    they call that “over-grown”in the deep south LMAO meaning yo kids is to damn HUGE.

  • Jus post my damn comment

    Sheree wants a man in prison cuz he in prison, Sheree is got to be a lesbo she shows ZERO interest in men or SEX in general.

  • Jus post my damn comment

    Thats how virgins act, Cynthia daughter is getting laid baby…

  • Keyzee

    I’m afraid Sheree really does have deep rooted issues. She’s truly a victim I’m not sure if running into the arms of a convict is wise especially after her ex abusive ways. Well one thing for sure SHE loves bad boys, Good Luck. Kandi sure going hard on Cynthia new boo I’m sure it’s just for show to protect Todd when Peter check his ass. Kenya I’m gonna need you to film with this man so these broads can move on. Porsha need to read a book while balancing one damn she’s ditzy!! Sheree kids was looking like Bitch why you outing daddy lol!!! Where the hell is Nene no hair matching skin tone ass.

  • spiritualsherene

    Yeah…. Peter NEVER thought Cynthia would actually go through with it! He REALLY cocky!!

  • spiritualsherene

    Yeah, well, Dina said it’s when Peter came here young from Jamaica she knew him!

  • Zarah

    Sina said something along the lines of Peter use to be her neighbor.

  • Sy

    She didn’t want the divorce. She wanted him to fight for her and he did didn’t so she called his bluff. Obviously ended up double-barrelled bluffing herself. Anyway, she can always remarry him like Nene and grey lol

  • Sy

    Who’s childhood?!? Their childhoods were several decades apart lol

  • RealBadGyal876

    Kandi is so fckin annoying! I can’t stand her…. she’s so boring and negative damn

  • RealBadGyal876

    Cynthia is a baaaaad asss 50 year old! Goodness! I pray I look that good at 50.

  • Ree_RN

    Porsha reallly should humble herself because she tolerated letting Kordell Stewart climb on top of her for at least a year!!!
    Sheree knows how much prison pays so however much she’s offering her Prison Bae is probably infinity times more than he makes in the kitchen! Good investment into a storyline

  • Ree_RN

    she probably doesn’t like talking in front of the cameras….and she’s an awkward teen like most of them are! Noelle just got a personality this year

  • Diamond Girl

    Everyone isn’t made for the camera

  • Zarah

    She’s very shy. She might sound stupid because of slow talking but she’s far from stupid. I will never forget how she shut down her dead beat father when he was acting like a fool last season.

  • Zarah

    Lol, it’s not a physical look, it’s more about feeling chemistry with someone just by being in their presence.

  • Zarah

    There is no question it’s true because Bob admitted to it and apologized at the last reunion she did her own share of nasty things to him too…she’s beaten this topic to death…enough already.

  • RealBadGyal876

    I agree… po child! It seems like she’s been too sheltered over the years

  • Tasticks

    And we all know how that one ended up.

  • Shante’ Kaneisha

    i believe it

  • Shante’ Kaneisha

    yes we are

  • spiritualsherene

    Agreed!

  • Im me

    Im sorry I might get hated for this but kandis daughter has no type of personality. She seems so boring. The way she talks is even boring, all slow and what-not. All I could think about is when she starts to get out on her own, the world gonna eat her up.

  • Wetnwild86

    Sheree please don’t settle. I hate to see women do this. Is the life coach single hell? Lol

  • Im me

    I’m sure he didn’t mind. He was getting paid regardless.

  • speaktheee truthh

    I have literally never seen a prison romance work out.. (not referring to celebrities) always ends with the man using the woman until they come out of jail.. and of course he’s gonna shower her with love
    .. who else he gone love his cell mate? It’s very psychological actually you strip a person of everything and they become something they are not.. it’s all just jailbird bs!

  • Choose the Red Pill

    Substituting Phadera’s and Apollo’s storyline.

  • Choose the Red Pill

    It’s too big of a possibility that he might do her the way Apollo did Phadera, though. It’s hard not to revert back to a conman’s thinking. It’s like a mentality. I wish her luck.

  • MChantye

    and that skin bleaching creme

  • MChantye

    IKR, but Kandi’s nagging dragging voice…always sounding like debbie downer

  • Foxy Stream

    After Walter and Matt, Kenya was like I ain’t saying shit and I ain’t inviting none of those sometime fake or all the time fake RHOA bioches to my wedding to my fine a$$ successful boo! I will not be “F”ing this up!

  • COCO

    It’s nice and mature of Cynthia to have communicated to Kenya about her not being invited to her wedding, it was slightly shady on Kenya’s part but i guess she wanted her wedding to be a more intimate setting.

  • Foxy Stream

    I’m sure being on RHOA didn’t help their relationship either. Your personal life, be it good or bad, exposed to the world, management demands on you to keep high ratings can take a toll on your soul and although the perks of being on the show can help your cash flow swell I can see how it could have affected their relationship.

  • Tyler

    I’m really glad that Cynthia had the conversation with Kenya. Honestly, I would’ve felt some kind of way if my best friend got married and didn’t invite me to her wedding. It’s sort of comical how Kenya can think that everyone should be ok with that. It’s rude! And I’m definitely #TeamKenya always have been and always will be HOWEVER COMMA as a viewer, I felt let down as well! Like we wanna know this young man you’re referring to as your “Husband”. Just saying sis. You’re messy for not inviting us to the wedding

  • COCO

    Cythia’s house is absolutely stunning

  • StraightShooter

    I DO NOT understand Cynthia AT ALL!

  • mugi

    LMAO

  • kaib

    First thing first Kenya doesn’t have prove anything to anybody if she doesn’t doesn’t want to. The girl is married it been proven by every girl on the show even Porsha who she doesn’t get along with said she married.

  • 1280Fifth

    Looking like she 19+

  • Chloe Jolie

    I know right!!???

  • Robin S Argueta

    I don’t know but she better share that information lls

  • Robin S Argueta

    don’t understand how she talks to her mother…but Kandi seems to think it’s cute smh

  • PowerFanatic

    I didnt even bother watching this episode.. Im just here for the comments

  • j.jones

    This is now the desperate housewives instead of the real housewives.

  • spiritualsherene

    Well SORRY for stating my opinion ( which you see as a complaint)and that it annoyed you so much…. maybe you should just skip past and ignore any comments you don’t like or agree with, just don’t respond, it’s MUCH easier, that’s what I do, instead of responding to anyone in a way to try and make someone’s comment or opinion sound bad! This is a comment section, and your bound to come across comments you don’t like or agree with, do the classy easy thing and just skip over and keep it moving again it’s MUCH easier and saves NUFF time!!

  • spiritualsherene

    Well, when you say your confused on why she divorced in the first place was because, she wasn’t happy….. THIS MAN was OBVIOUSLY getting TOO COMFORTABLE and INCONSIDERATE to Cynthia, thinking he can get a bar SO FAR AWAY from his wife PLUS get a HOUSE in charlotte….. WHO does this when your married??? I AM Jamaican and NOBODY can’t tell me about them cause I ALREADY know, not all but MAJORITY will do whatever it takes to have their cake and eat it too! Peter did that so he can have ALL that space between him and Cynthia to cheat and do his dirt, only a fool wouldn’t be able to see through that (not calling you a fool at all) but Cynthia SAW this and ESPECIALLY when Peter made it known to her that he getting a house too in charlotte, THATS when Cynthia said “ok that’s it, your kidding me” and he even had attitude when she said that to him, he actually said he gonna have fun looking for the house

  • spiritualsherene

    YES…. your right! I read up some more and sina say their just friends from childhood!

  • CruelaAMIL

    Lol and I think Cynthia was for sure over Peter I honk she married him for stability lol because she truly wants a man that looks tf good yall lol

  • CruelaAMIL

    Porsha’s date was hands down the funniest part of this episode, like why would they pick that man for porsha lol they played with her, not to talk about ol boy but he definitely had that buggs bunny lisp thing going on lol she should’ve sipped some Henny on the way

  • Tasticks

    Bwahahahaha! Exactly. He was calling for phone sex. Ain’t nothing else going on where he’s at.

  • T-Aira McDonald

    Right them crackas was looking at her like “dumb dumb we’re here to take your money and get some exposure”

  • We see each otha

    I cringe watching her scenes lol. Idk if she’s just really awkward or doesn’t want to talk on camera but goodnes.. she’s grown into a beautiful young lady though. Looking like her mama.

  • braveheart341

    Except for Sheree.

  • braveheart341

    why are you chatting with crazy people? you’re in the ward too.

  • SupernovK

    Whats with the junk in Porsha’s house? Not fully decorated ….what she spending all her money on what we can see? Bravo where shady with that. ..airing out her dirty laundy LITERALLY.

  • Holly

    I was with my kids father before his bid as well we had a kid and everything.. he was dealing with the same fed situation they were watching him.. he disappeared on me as well.. then out of no where called me from prison with the same lame excuse.. it’s all bull crap

  • getyolyfe

    Kandi and todd are annoying.

  • treyvor

    LISTEN !!! that life coach was literally everyone watching the episode ..his reaction and questions had me in tears

  • Tori

    I think everybody is missing the thing that SHEREE was dating that man for some years before he went to jail. She said it multiple times. There are pics of them together before he went to jail as well….i totally understand why he stopped talking to her, and never got a chance to let her know what was going on with him before he got locked up. He knew the feds was after him, he knows the feds taps phones and may have brought her in the mix, and he was doing the right thing by not saying anything out of love for her. She has children, a name for herself, and business which she has to protect and uphold. So there isnt anything wrong with her having a prison bae….She was there before he went in and she will be there when he gets out….some bitches out here got man in jail and cant get a call or a letter…

  • msblkgorgeous1

    Right, idk why she’s finding it hard to believe that Kenya is married and is speaking on it like she knows her personally smh

  • msblkgorgeous1

    Exactly!!!

  • msblkgorgeous1

    Right

  • msblkgorgeous1

    THE hate for Kenya be real! Lol

  • msblkgorgeous1
  • msblkgorgeous1

    Yes Smh

  • Ladyshopper

    RIGHT on everything you said..

  • And if she’s not married, what’s that gonna do for your life? So intent on hoping for someone else’s downfall… sheesh. Get a vibrator and masturbate. It’s more pleasurable.

  • Tasticks

    Right. Shereé is too old for a phone call/pen pal relationship. Not to mention the Feds and IRS will be watching him closely upon his release because he committed securities fraud.

  • Holly

    lol foreal.. I hope it’s just a storyline

  • Holly

    Hold up

  • Hyewon

    Lol! I think it’s different if you were dating before he went to prison vs meeting after he’s already in prison….either way that man did some serious white collar crime, she should care about his character if nothing else.

  • Hyewon

    Love the way Kandi and Todd’s relationship has grown…they’ve turned a positive family role model…every show needs at least one.

  • Melli London girl

    Capricorns are the best!

  • Melli London girl

    i had an ex friend who was dating a prison bae, you really have to be desperate for that type of love, that is my only conclusion.

  • Lisa King

    Lol what does good dick look like

  • Hyewon

    LOL!!!

  • Hyewon

    Lol! Some people have rules….you have to go out on so many dates first etc.

  • TaRon T. Dot Thomas

    Oh my gosh. that was so sweet that Cynthia’s boy toy sent her a car. dope asf

  • Zarah

    Cynthia seems overall happier divorced from Peter, she just might be one of those people who don’t like being married and sharing her space so closely. He was also cagey and very disrespectful when they had financial problems…she is not use to sharing her money and losing it, then getting cussed out on top of everything- that could be a deal breaker.

  • Fia Brown
  • Zarah

    Not true, they’re just friends, Peter is dating some young girl who is supposedly a manager at SportOne in Charlotte….messy messy Papa Smurf dating his employee.

  • treyvor

    Riley , ur mama is working hard to keep you in those Brazilian bundles , be quiet child

  • Tasticks

    Now that I’ve heard the backstory regarding Tyrone, I’m willing to bet Shereé isn’t as dense as she’s coming across. Her domestic violence storyline was barely able to carry her this season, and she’s going to need a new angle. Enter prison bae. It should be interesting watching two con artists pretend to be in love.

  • 8====D~~~~(.)(.) = babies

    yep lol

  • 8====D~~~~(.)(.) = babies

    they already had the sit down . they just had it on tv again thats why lol

  • treyvor

    How much of a low self esteem and desperation do u need to have to date a man in prison ? Asking for a friend

  • NyNy Love

    Glad I wasn’t the only one who felt like this lol.

  • Zarah

    Indeed, when my body says “that look like some good dick” ….I respect it enough to listen

  • Tasticks

    Cynthia is too damn mature (and beautiful) to be so unsure of herself at this stage in the game. I think she’s more of a stable relationship kind of woman than she cares to admit. This is the slowest “ho phase” I’ve witnessed.

    Shereé, I’m gonna bypass the awkward and FAKE conversation you had with your kids and ask, did you REALLY ask an inmate what he was doing?!

  • Lisa King

    When you respect your body you respect it no matter how old you get

  • Lisa King
  • Lucifer’s Wife

    cynthia said she wants “fat joe and big pun…not too short”… i absolutely died!!!!! lmao

  • Shera Latoya

    I must admit, this episode was pretty boring without Kenya and Nene

  • Celora ‘Dean

    Am I the only one that senses the life coach like sheree he sounded so jealous when he found out she had a dude

  • rere

    This season is pretty boring, I’ll still watch tho

  • rere

    remember this is reality tv, to me he looked uninterested b/c they already knew about it. Probably just filmed this conversation for the show

  • WiserWords2

    You plan to give up sex when you turn 50?

  • That doesn’t prove marriage

  • You don’t know what all she told him. This is an edited TV show. You ppl are crazy

  • Stacia Lamar

    Ok Sheree we are not 21 years old talking to neggas in prison he done gave her that prison talk now she sprung off of his alphabets and words. I been through writing neggas and phone calls and sending greendot cards and writing letters. Then you come to realize fuck this neggas he ain’t doing shit for me but wasting my time and as a grown ass woman she needs to stop she is better than that

  • Supreme

    Is it me or does Cynthia and Kenya have very similar laughs?

  • Supreme

    The way Nene says ol boy is a con artist is hilarious to me!

  • leapyearpisces

    I agree with you, BUT HERE is where I am PERPLEXED AS HELL, so maybe you or somebody else can help me out-WHY IN THE HELL did SHE FILE (remember it was Cynthia who filed for divorce, NOT Peter) for divorce from Peter when it is CLEAR TO EVERYONE, including Ray Charles and Helen Keller (and they dead and BLIND), that she still has the HOTS, and that her pannies (LOL), STILL GET WET for Peter, and honestly, I can understand why. I met him in July when we ate a Bar 1 in Charlotte, and that man IS ALL TYPES OF FINE IN PERSON, and he oozes PURE ALPHA MALE SEX APPEAL, ANNNNNNDDD he is very charismatic. He is one of those men that you can just LOOK AT HIM, and KNOWS he can PUT IT DOWN IN THE BEDROOM. So, ONCE AGAIN, I don’t understand why she divorced him, since it is CLEAR that she still wants him? Do you think they had to do a “Greg and Neigh-Neigh “divorce””, because Peter may have been in trouble financially, and the only way for whomever NOT TO COME for Cynthia’s coins, was for them to legally divorce??????? Because them two STILL want each other. What are your thoughts?

  • Zarah

    Is Cynthia 50 year old ass worried about having sex too early? Grown folk feeling each other know what’s up, she’s talking like some young girl….on another note, with Kandi around talking like that, Cynthia won’t have to worry about any sex….she totally killed the vibe just like mama Joyce use to do.

  • leapyearpisces

    Yep, because it was touch and go for awhile, but she is pulling through now. :-), but her personality is STILL dry as hell. She has no spunk / fire.

  • zoe camilleri

    i think theyve had the talk before without the cameras

  • T-Aira McDonald

    Riley is a brat still?? Eww I mean aww poor baby.

  • Nette
  • Naomi Nixon

    Lmao that escalated quickly. Sheree throws shade and she gets it throw back. She’s been the main one gossiping about Kenya’s marriage.

  • D money

    Will is so fine Lawd his smile gets me wet

  • D money

    I was laughing so hard she’s something else

  • Ttrini

    The way Porsha busted that U turn tho!!!

  • Zarah

    She wanted them to trash their father on TV, smh

  • Killenem

    Riley has turned into a beautiful young woman.

  • braveheart341

    She’s fly AF—she deserves bomb dick! She’s just looking for someone exclusive to enjoy life with and I don’t blame her. Men get to sow their wild oats damn near forever. I’ll be damned if i stop cumming at 50.

  • braveheart341

    I can’t figure Sheree out. Kairo was not very receptive in the sit down about his father abusing her, and she didn’t tell him that abuse is wrong and to never put his hands on a woman. but she told her daughters not to accept abuse. That rubbed me the wrong way.
    Also, she’s really surprised that she has great communication with a negro in jail? Is this just for a storyline? because if not, I sorely overestimated Sheree’s sense of value and just general down to earth common sense.

    When that white woman referred to a penis as a “wiener” to Porsha I cringed so hard.

    I like this guy with Cynthia. I like his earthy confidence, is he a Capricorn? I can spot us very well. I need a man to talk to me like that lmao. “Come here for a kiss, and you deserve to have a day to relax” I hope he’s not fraudulent, but I love Cynthia’s cool approach. She’s not thirsty like some people. LOL

  • braveheart341

    I was wondering if I heard him correctly but was too lazy to rewind.

  • spiritualsherene

    Lolololokok

  • spiritualsherene
  • Zarah

    Uhmm…those two white women with Porsha and that dating service…..what the fuck was that??? Hope they don’t have a legit business and it was just for the show because after all the time spent checking out Porsha- that was some straight clueless mess.

  • spiritualsherene

    I hear ya

  • Karen Wright

    I agree!!!

  • kaib

    Bitch I mean sir Opps I mean ma’am Your the messy one first all. We all know you old enough to be my grandmother what year was you boring the day Harriet Tubman died 1913. Your still late again Kenya has post her husband on IG and all the girls have met him. So goodnight NEXT CASE.

  • India

    Your a little kid …still wet behind your ears…I’m old enough to be mother go finish watching spongebob…and playing faces with Snapchat …

  • India

    I’m entitled to my opinion just like you are entitled to yours ..but what you will NOT DO is disrespect me because you don’t agree to what I have to say ..you’re a messy bitch trying to come for me and don’t even know me …you don’t like my picture

  • BossBee

    That scene with Sheree and her kids was kind of awkward…I expected tears and a heart warming moment but I guess you can’t tell someone how they should react in a moment like that. The boat date was cute, Cynthia my advice is to throw that ass at him and see what he can do with it. No one’s saying you got to get wife’d up or even be in a monogamous relationship with him now. When Porsha did the whole turn around, a bitch almost rolled out the fucking bed! That shit was too funny! We went a whole episode without Nene and that ‘yaaas’ shit, I think we’ve more than proved that the franchise will survive without her.

  • Cynthia Watson

    Lemon pepper chicken lol

  • Excellr8

    I just melted seeing Ace during his swimming lesson. He is soooooo adorable.

  • Chrissy

    Shereeeeee those CURLSSSSSSSSSSSS

  • Lacy4u

    Well, she still has her prison bae storyline to keep developing whether he gets out at the end of the year or has to do 4 more years. She can keep using that as her ticket to hold on to her peach a little longer. LOL

  • LucyLove

    Yea she is a little too old to be giggling like a teenager and acting nervous, her daughter Noelle seems more mature in her relationship than her own mother does in hers

  • Kacey

    I think what she meant by that was that people were busy and doing other things with their boyfriends and she was bored and alone, sometimes people date just for companionship and not just for romantic relationships

  • 8====D~~~~(.)(.) = babies

    porsha looks super hot that lil weight gain is just the right thickness . lawd [email protected][email protected]

  • kaib

    Don’t act like everybody on this show is not messy. Also you late just like your picture cause everybody knows Kenya married every girl on the show said she was and has seen him too.

  • Gone Too Far

    She is married

  • India

    These bitches are so shady …. Kenya and Kandi are so quick to talk about somebody’s else man …but wanna catch feelings when the shoe is on the other foot
    Kenya’s ass is not married …

  • Lacy4u

    When Will said he’s not an ‘opportunitist’. I was like what? He didn’t even pronounce it right, it’s called an opportunist. LOL

  • R C

    Yea, it was like why are you telling me this now for and what do you want from me now.
    I didn’t understand to much neither what she wanted from them. It was one thing to get it off her back and express what had happen to her but why did she need a response, an emotion is what I don’t get. Then for the camera to capture. It was weird and uncomfortable and insure it was for them to

  • Shante’ Kaneisha

    give marlo a peach already

  • Shante’ Kaneisha

    they looked like they didnt care. kairo didnt have anything to say.

  • R C

    I miss Aaliyah

  • April_Moon
  • Shante’ Kaneisha

    she finally told them. now what is she going to come up with next? ugh.

  • Shante’ Kaneisha

    what about her arms?

  • April_Moon

    Nah she just had on a pile of makeup and a blonde weave

  • MelaninGoddess

    Cynthia is a lil too damn old to be allowing sex to be a deciding factor in a relationship. How many more miles do she really think that she has left on that poom poom?

  • 8====D~~~~(.)(.) = babies

    sherees kids are gorgous

  • R C

    She sees kids didn’t know what the heck to say lol. I felt bad that they had to find out like everyone else instead of being told ahead of time so they didn’t look oblivious

  • Shante’ Kaneisha

    cynthia. ur 50. how do u not know u werent suppose to say that in front of the guy? she makes me feel awkward. ppl must date her for her looks bc when she talks, ugh. she is making me not like her. and we r both from AL.

  • Shante’ Kaneisha

    will is a tv thot? nnoo.. lol.

  • spiritualsherene

    That’s was HONOURABLE of Sheree daughter to tell her she a “Wonder Woman” ❤️…. a woman hearing that from her kids after undergoing what Sheree did with bob, must make a mom feel GOOD!!

  • spiritualsherene

    EXACTLY

  • spiritualsherene

    Ace SO SWEET

  • Shante’ Kaneisha

    she wants him to know. trying too hard. she suppose to show him whats he’s missing. but she aint.

  • Shante’ Kaneisha

    whoa. is riley skin bleaching?

  • spiritualsherene

    Khali ( Sheree daughter) is a PRETTY Version of bob!!

  • spiritualsherene

    EXACTLY! You hear Peter say in his confessional that he can see Cynthia still care for him

  • spiritualsherene

    Did y’all hear that Peter is dating “Sina” young joc baby mom???

  • spiritualsherene

    When you hear porsha talking bout how EVERYONE has a man, so she needs one

  • Shante’ Kaneisha

    cynthia is making it too obvious that she is trying to make peter miss her. i believe he misses her but he is not gonna show it and she needs to calm down.

  • spiritualsherene

    porsha talking bout how, Kenya got a VISIBLE man

  • spiritualsherene

    Girl… I was saying the SAME thing, Sheree running out of stuff for a storyline, Sheree gonna ride this dry like chips storyline till the wheels come off!

  • Shante’ Kaneisha

    i ike porsha with the dark makeup but why do they need to walk around her house to get a better glimpse of who she is uh no sir

  • Shante’ Kaneisha

    why is porsha treating her PA like a maid? i guess whatever pays the bill.

  • spiritualsherene

    Porsha PURPOSELY made sure that she set someone up to text her while she was on the blind date, just in case she don’t like the man

  • spiritualsherene

    I LOVED when Kandi was drilling Cynthia man…. that’s EXACTLY the kind of friends I want, saves me the stress of doing the drilling

  • spiritualsherene

    For Sheree to end up dating a felon, PROVES an SHOWS that what she went thru with bob, has TOTALLY brought Sheree self esteem COMPLETELY down, till she just don’t have none anymore and standards can just go to hell!! I’m not saying men in jail are not somebody, but IMO, not for someone who is looking for someone to build a future with!! What exactly will this jailbird come with to help Sheree build for the future and her kids????

  • Shante’ Kaneisha

    that door can buy me a car

  • Shante’ Kaneisha

    i cant with sheree’s storyline. like go ahead and tell your kids already.

  • spiritualsherene

    I ain’t gonna knock you for wanting that! All I know is what’s meant to be WILL be!!

  • spiritualsherene
  • 8====D~~~~(.)(.) = babies

    i want them to get back together .

  • Chudney Hadura Williams

    and THAATSS alright.

    ii’m REEALLY NOT expecting two people who were together for almost an entire DECADE to just dissipate all of their feelings. if they REALLY did actually love each other.

    what’s wrong with that?

    just chill out.

  • spiritualsherene

    Cynthia talking bout how Peter looks good

  • R C

    Thank for posting